2007年11月24日 星期六

【全碟歌詞】農夫 - 風生水起

01. 學海無涯 (MV)

02. 溫故知新
Megamix Remixed by: DJ Galaxy
Composed By: DJ Tommy,DJ Galaxy
Lyric By: C君,6永

03. 風生水起 feat.麥玲玲
Composed By: DJ Galaxy
Lyric By: C君,6永
Keyboard By: 陳展毅 AKA DJ毅

*玲玲出黎又睇掌啦
農夫今年又獎啦
睇掌睇掌睇相(急急如律令)
獎獎演唱(俾D掌聲有請)

一命二運三風水
人有三衰六旺 我仲要衰到幾歲
究竟點解 佢出世個時含住條金鎖匙
又點解 我成間屋仲細過佢個坐廁
又點解 我次次買六合彩時中得一個字
係咪我出事 出世o係亥時
點解佢係我波士渣波子
我好多coins 佢好多女仕
同人唔同命 同遮唔同柄
十九八七六五四三二
一命二運三風水
四捨五入犯太歲
六六無窮都仲咁衰
七除八扣就九十歲
十個光頭都唔同命水
人出唱片我出唱片
出到係頒獎典禮裡面
鏡頭唔影呢面 觀眾睇我唔見
我地坐係側田既側面 側面側面側過側田
點樣先做到歌星 急急如律令
俾D掌聲有請
 
Repeat*

一命二運三風水
四積陰德五六歲
七八年後生個女
九十幾歲都仲未去
個個都唔同命水
人踢波時 我又踢波
但係點解人地踢皇馬 我就踢南華
球迷唔多想睇 我又唔多矜貴
場場都以和為貴 打和打和 和過和仔
點樣先做到球星 急急如律令
俾d掌聲 有請

睇掌睇掌睇相
(急急如律令)
獎獎演唱
我地有請玲玲

我一出世就識睇梅花易數
用左廿年羅庚東南西北緊係分到
我掌又睇到 相又睇到
要rap都完全冇難度

鼻頭好有肉 內心就冇毒
眼晴水汪汪 桃花運暢旺
眉尾散 儲錢難
上唇厚重情下唇厚比較重性

(玲玲玲玲我有野問 問下我既桃花運)
c君好男人 過幾年就結婚
(玲玲玲玲我又要問 問我老婆係乜野人)
陸永大情人 個老婆好銷魂
(師父答唔答得到 我第時做乜野好)
c君文筆好 最arm就寫稿佬
(師父賞個面丫 答我做咩至有錢)
陸永要表演 最適合做幕前
(玲玲玲玲咪走住 農夫有咩要注意)
c君多主意 陸永要做主持
羅庚最緊要睇得
人地點樣講你都好閒

Repeat*

04. 八無禁忌
Composed By: DJ Galaxy
Lyric By: C君,6永

*我知你地最八卦
我幫你地八下
我講o既無句係假
全部真架你諗真係有d誇X2

農夫o既娛樂新聞
最快最新最真最震撼
林一峰原來係男人
記者係佢附近 影到佢企起身
去廁所 娛樂圈o既秘聞
張敬軒原來係黑人
你睇佢眼下面有兩個黑印
我地調查過佢點解咁高音
關鍵係咪係佢下半身
EO2其實得兩個人 唔叫EO2係有原因
一個戴黑超睇唔到 一個太黑睇佢唔到
我想再數 數極都數唔到
真真假假 通通八赴
匆匆看化 段段浮華
邊句真話 邊句假話

*Repeat x2

謝安琪無大肚 佢只係大肚腩
肥又唔肯減 之前以為佢就生
方大同個處數 從來都係虛報
朝朝做早操 佢媽媽都冇佢咁老
關心妍借左我舊吸濕綿
我就不便 不便 講下阿側田
王浩信真名叫Hotcha
王菀之真人好索架
林一峰唔妥張繼聰唔妥
關心妍唔妥側田
許志安唔妥Ivana唔妥
楊千嬅唔妥唐寧唔妥我
呃呃騙騙 大話連連
篇篇封面 段段纏綿
邊個出現 閃過閃電

*Repeat x2

05. 學海無涯
Composed By: DJ Galaxy
Lyric By: C君,6永
Keyboard By: 陳展毅 AKA DJ毅

農夫書院 美好人生
有兩個訓導陸永與C君
我們都要努力做人
個個會考 30 分

望住塊黑板 日日都咁刻板
食完個早餐 仲有冇零用錢食晏
BIO堂要入LAB 學下牛眼
點知一就鬧同學仔黎玩
最後就黎衰 記缺點都要排隊
點解又要比錢班會
冇著皮鞋又匿埋 死都唔去早會
PREFECT又出動捉人傾計起哄
D功課一係就抄 一係唔交
MISS一係就鬧 一係唔教
讀書為左識字 為張沙紙
定係為左我老媽子

學海o係天涯 學生天天挨
就等多一排 放得暑假我個人鬆晒

*萬卷書萬里路 紅雨好黑雨好
八號風暴 在早會中我禱告 x2

Aiyo 你有冇聽到 讀萬卷書不如行萬里路
行晒 銅鑼灣D店鋪
難怪 每一科都肥佬
媽媽想知道 爸爸少少燥
點解科科都炒到咁離譜
即刻抄廣告o個一句口號
求學不是求得到分數
來 尋求D知識 上堂訓教先舒適
上堂HAE下搵野食 搵野食
落到球場俾晒力 俾晒力

A班比人話係精英班
B班比人話係精靈班
士多啤梨啤梨蘋果橙
ABCDE班點樣揀

FAMA college beautiful life
we have 6wing and C Kwan be your guide
we need to努力做人
HKCEE 30分

repeat*

C班比人話係傻仔班
D班比人話係蘿底橙
士多啤梨啤梨蘋果橙
ABCDE班點樣揀

Biology makes me cry
chemistry makes me cry
中西史都 makes me cry
農夫D歌 makes me smile

06. 日出而作
Composed By: DJ Galaxy
Lyric By: C君,6永

返工放工 幾點至夠鐘
SICK LEAVE要點用 開會有乜用
打卡打卡打記得打卡
日出而作 搏一搏 我架單車都變麾托

睡眼惺忪9點鐘 記得起身返工
9個鐘9個鐘每日返9個鐘
個個都要返工 返工先唔使窮 證明你有用
份糧月中已經唔夠用 
第1個鐘輕輕鬆鬆 等第2個鐘
第2個鐘去SITE VISIT 順便去埋GAME ZONE
第3個鐘打電話 打成個鐘至接通
之後o個4個鐘勁多野做o係公司四圍中
入廁所沖沖 又釣魚中中
杯咖啡沖沖 沖沖沖沖
咁又沖到最尾o個個鐘
個個睇住個鐘 個個等放工
放工去玩又驚第二朝早起又驚糧尾
返工係一個得閒死唔得閒病o既遊戲
你老闆唔鍾意你 你唔鍾意份工
鬼叫你鍾意份人工 咁就冇野需要理

返工放工 幾點至夠鐘
SICK LEAVE要點用 開會有乜用
打卡打卡打記得打卡
打卡最型 打唔停 打少一成會雙目失明

大部份o既老細會低估員工o既能力
大部份o既員工會低估老細o既智力
大部份o既老細會挑戰員工o既耐力
大部份o既員工會問同事零食

番工放工 幾點至夠鐘
SICK LEAVE要點用 開會有乜用
打卡打卡打記得打卡
日搏夜搏先發覺 最鐘意讀書返學

永遠就o黎遲到 班地鐘一定趕唔到
好彩第一個返到 老細又睇我唔到
成個朝頭早已經有鬼咁多野做
臨放工終於做到趴o係度
有人冇o野忙又要扮忙
女同事化完妝又要補妝
係pantry入面o既pantry黨扮開會同一個
PROJECT講完又講
掃把話唔夠數 出o黎捉人去跑數
跑極都係唔夠數 份人工又唔岩數
最唔抵飲完酒晚起唔到身返唔到工
詐病請病假 又要付出代價
好彩呀邊個有醫生紙明碼實價 仲要做緊特價
請夠四日都唔怕
費時返到公司 好似隻死屍
放工去開P 點知要OT
打卡打卡記得打卡 
唔係O左T有邊個知

返工放工 幾點至夠鐘
SICK LEAVE要點用 開會有乜用
打卡打卡打記得打卡
(喂 今晚我要早走呀 可唔可以幫我手呀)

番工放工 幾點至夠鐘
SICK LEAVE要點用 開會有乜用
打卡打卡打記得打卡
(尋晚我都冇走 點打卡)

07. 十年人事 Vocal By陶傑
Composed By: DJ Tommy
Lyric: C君
Vocal By:陶傑

*七一的晚上 煙花多漂亮
獅子山腳下突然過十年太漫長
漂忽的政治 消失的偶像
獅子山腳下步行過十年到夕陽

回歸十年 突然 諗返起以前
五十年不變到底有無退現
第一年o既煙花匯演特別美艷
但係經濟狀況已經大不如前
係董生腳頭唔好 定係咁o岩金融風暴
o的新聞仲報導 呢十年香港幾好
我o地有幾好你o地點會知道
o的師奶都越o黎越慳
打工仔又老奉加班
幾多個人曾經係負資產
幾多大學生人工唔過一萬
一蚊一隻雞都無人夠膽 出街食晚飯
畢業就等於失業
十年人事幾番新 十年過得幾艱辛
有人捍衛到個髮型捍衛唔到民心
熱烈慶祝回歸 有邊個會咁諗
哥哥 梅姐 霑叔 羅文
失業 SARS 通縮 流感
過去十年有太多唔開心
事到如今 靈灰閣都無預你同我o個份
或者應份 俾o的掌聲我o地各位香港人

Repeat*

原來突然眨下眼 咁就過左十年
以前仲係中學生 今日要出o黎搵錢
每一年o既煙花匯演都係一個紀念
紀念 公眾假期多幾天
係曾生腳頭幾好
定係佢無夾硬 無事搵事o黎做
近年經濟轉好 大定行返舊路
望住股票指數
有得搵就好搵搵一陣就好搵過你打幾份工
內地勞工 今日變身自由人
o黎到香港自由行 每個人洗幾千蚊
難怪咁多人要爭相回流掘金
以前有事走去 今日無事返番o黎
佢o地有無當過香港地係佢o既屋企
皇后碼頭要拆
灣仔o個條印刷街又要拆
會變成乜o野風格
維多利亞海港 每年都transform
好似變形金剛 變成維多利亞河
河o既對面有座山 山下面燈光燦爛
七百萬人男男女女 有你同我 我同佢
七百萬人來來去去 有你同我 我同佢

Repeat*

08. 一夫當關
Composed By: DJ Tommy
Lyric By: 6永, C君
Vocal By: Terry@V (Special thanks: BMA)

*人人話我RAP到好正 (FAMA)
人人話我RAP到好正 (CMD yo)

6wing:
我叫做MR. 6 佢係MR. C
開始o個時 諗住寫下歌詞
你知我o地唔係公子哥兒
玩音樂無咁易
或者咁o岩你聽過 你o的frind話鐘意
鐘意埋我媽咪 農夫兩個字
你開始知道不只係耕田人仕
好似係個相對地靚仔加個相當得意o既MC
幾隻CD 有唔少人支持 仲有更多人BT
而家連祖名都知佢自己幾似我
我話過冇狗仔隊跟我最後車邊都跟o左
不過報導有o的錯 佢話我賣得o個
一千隻 喂一千隻o係我o地頭一分鐘已經賣出o左
我o地一路造o既歌 得到貴人相助
featuring麥玲玲 詹瑞文都搵我
評語有好有差 有人話太商業化
有話聽唔出我D歌o既中心思想
以你o既智商畫畫都要畫出腸
定係以後出SHOW出碟唔出樣
咁樣就合乎你對hip hop o既想象?
你由得你點想我有我理想
我想你每一次個耳筒塞住耳仔o既同時
每一次失意聽到我o地寫o既每一個字
都會心微笑 其他都唔重要
當我話456你仲會叫(6 wing)
我話ABC君你話(好搞笑)
咁已經夠我回味 再造好歌俾你o地
我有我o地繼續我o地o既hip hop

Repeat*

C kwan:
係時候重新講返以前每一首作品
由月下思到鄭永芝都音樂大亨
有人話越做越無心 有人越聽越開心
又有無人會認認真真諗諗我地點諗
你話我少諷刺時弊為過癮而過癮
呢o的人平日唔睇報紙靠聽歌知新聞
你話香港無音樂 淨係得娛樂
根本音樂就係娛樂點解要將佢o地分割
做左十年HIP HOP先至發覺
最好o既創作唔只要你識得我
仲要你識得笑唔只要你賞識我
仲要你想起我即刻笑
每隻唱片背後 幾多晚通宵捱眼訓
每次表演之後 幾多人睇得好興奮
化妝粉底背後 個眼袋裝得落十蚊銀
嬉皮笑臉玩世不恭背後幾咁認真
無可能 鐘意我所有作品
無可能 買晒我所有產品
有可能 只要你聽得開心
你就企起身

Repeat*

09. 全民皆估
Composed By: DJ Tommy
Lyric By: 6永,C君

*買呀買呀買買買買買買硬
買買個個買個個有賺冇彈
無買 就有難
買多幾隻股票估下會賺 X2

一路押韻 一味靠估先過癮
唔駛講運我唔使返工剩係
估估下陳師奶又去旅行
我有股份就唔需要帶現金
因喜歡買出買入 又賺一筆
腳踏實地 邊有實利
炒賣投機 經濟起飛

人人人人無啦啦話呢隻股會升
升高o的高o的咁先好反應
俾個number我我都唔明
但係好過睇通勝

阿伯 BB 開始 入市
炒股票有賭未為輸 金融風暴已經係歷史

Repeat*

你男友 玩藍籌 賺唔夠 轉紅籌
炒孖展  高風險 有對兄弟會借錢

人人人人無啦啦話呢隻股會升
升高o的高o的咁先好反應
咪學360郁郁下會停
跌到渣都無得剩

醫生 護士 學生 教師
炒股票好過中三T
陸叔話你知呢件事

投機最好 全港靠賭
由今朝早要撈變到唔使再撈
投機最好全港靠賭
由今朝早要撈變到唔使再撈

Repeat*

10. 千呼萬喚 農夫、詹瑞文合唱
Composed By: DJ Tommy
Lyric By: 6永,C君

*開口我又怕 甩牙我仲怕
開講有話 人要肉麻
人人要對鬼講鬼話

Jim:枉我萬世歌王成日話一take過搞掂
點解我想唱o個o的歌就一o的都搞唔掂

我唱歌好叻我又識rap
每次上到台都想嗌mic check mic check
「你唔中意個樂壇 唔想再玩
唔睇美女煮飯 賑災除衫」
但係為左兩餐 同埋o個o的帳單
我又可以點揀 愈唱就愈浪漫
「我愛你.......我愛你」
我愛你我愛你愛你愛你愛你你你你你你你你你你......死未

聲音 越黎越失真
變成噪音真假都唔識分
真亦假時假亦真
對得住個良心 對唔住我娘親

將你把聲賣比我
等我幫你唱好o的歌 你永遠沒法躲)

Repeat*

Jim:兩公婆邊有秘密o架
但係unbelievable大話連篇先至係情意綿綿

我老婆日日都去掃貨
屋企撻地從來未見過佢掃過
仲要o係班姐妹面前係咁數我
不如「離婚啦衰婆」
唉 老婆得個一個 仔女又咁大個
早知今日我 何必當初
「我老公請食飯 隨便坐 台面o的橙
隨便囉 我老公真係好錫好錫好鍚我o架」

說話 講講下變大話
無啦啦我又會甩大牙
假亦真時真亦假
假到有o的浮誇 對唔住我媽媽

將你d聲音賣給我
等我可以tum你老婆
你永遠沒法躲

repeat*

V-O-I-C-E Voice~
N-O-I-S-E Noise~
明明係中國人又要講英文
明明係外國o黎又要做大戲
明明未拍過拖又識唱情歌
明明最憎你又要拍你馬屁

repeat*

11. 樂而忘返
Composed By: DJ Tommy
Lyric By: 6永,C君

好多娛樂 好少快樂
晚飯直落 都係寂寞
以前小皮球香蕉油
總之乜o野都可以玩一鑊
好多娛樂 好少快樂
晚飯直落 都係寂寞
以前007 入子彈
總之乜o野都可以玩一鑊

*將今晚今晚今晚交給我
劈酒 唱歌 咪再諗咁多
將今晚今晚今晚交給我
買衫 拍拖 咪再諗咁多

咪咁灰 飲兩杯
約埋班friend出o黎猜下枚
十五二十開對對對
發財又o黎cham gan bui
飲到貓 又打交
登龍街o既K1最把炮
越睇越好睇 傾多兩句偈
三唔識七都稱兄道弟
娛樂娛樂娛樂完又拼搏
無乜o野知覺
同我shopping一定掃清光
同我drinking一定有得
同我singing一定有空房
你永遠沒法擋

Repeat*

咪咁悲 去唱K
約埋班friend唱到五點幾
成晚唱得o個半首歌
個個插播亂咁和
人頭費 七十九
點解埋單每人俾兩舊
唱慘情歌就係咁喊
喊完走人又唔埋單
娛樂娛樂越o黎越發覺
越要快樂 越無快樂
娛樂娛樂娛樂完又拼搏
無乜o野知覺
同我clubbing一定靚女多
同我camping一定有營火
同我talking一定會型
你永遠沒法躲

Repeat*

12. 肉麻無罪
Composed By: DJ Tommy
Lyric By: 6永

第一次咁需要 第一次想
第一次諗起你會偷笑
第一次咁鐘意
第一次咁想呢一次係最後一次

唔駛怕 唔駛怕唔係大話
邊個話 我係一個rapper就唔可以咁肉麻

係我同你o既Story太嘔o既話我Sorry
唱o的咁o既歌都淨係想你知
I want you be my lady
我想第時 同你試試
用一條鎖匙 同一個座廁
我都想可以嗌嗌你媽咪做媽咪
唔再嗌你Auntie
Oh honey 唔好介意
我冇money 只有真摯o既心意
你o既心事 我通通都想知
我鐘意你又點會介意
你似欣宜定柏芝
我要令到你廿四小時
日日都嗌Ki mo chi
我要令到情人節都冇晒意義
唔駛刻意 送禮物
因為o個一日 就係我o地o既每一日

唔駛怕 唔駛怕唔係大話
邊個話 我係一個rapper就唔可以咁肉麻

你望住我像河看海 我望住你如何按奈
酒不醉人 人自醉
唔通肉麻都有罪
我o地都有過去 都有愛過o既愛侶
唔會抹走你o既過去
但我會抹走你所有眼淚
再流都係開心o既眼淚
陪你過以後每一歲 一世一對
原來你係我一直搵一直等一世一齊
o個一個伴侶

如果只可以見你一天 我希望係以後o既每一天
如果只可以見你兩天 我希望係白天同晚天
如果只淮我見你三天 可以係昨天今天明天
只淮我見你四天 春天夏天秋天冬天
俾我見你你七日 我希望係星期一到星期日
係咪好娘好核突?
我就係勝在夠老實
你問最期待邊日
我話你聽係我嗌你老婆o個一日

怕你聽得太多 太過傷心情歌
咪怪我肉麻過火 我只係想造首歌
記錄你同我

13. 愛似陳冠希 Remix
Composed By: DJ Tommy
Lyric By: 6永,C君,陳冠希

14. 錯中複習
Composed By: DJ Galaxy
Lyric By: C君,6永
Tumtable Scratch By: DJ Galaxy

15. 智華悶局
All By: DJ Galaxy,C君,6永

沒有留言: